Ge mig tips!


I min deppighet har jag bestämt mig för att skämma bort mig själv lite mer.
Är det nåt min sambo alltid säger så är det att jag ska unna mig så nu är det dags!
Ögonfransarna ska förlängas till och början med.
Någon som har ett bra ställe i Stockholm att rekommendera 
Jenny
2014-10-18 @ 09:36:59

Jag förlänger mina fransar på Sweet Ambrosia vid Maria torget, de brukar ha kampanjer på sin app. De är riktigt duktiga och professionella! :)

Svar: Tack snälla för tipset. Gillar groupon och rabble, men man vill ju att det ska bli bra också. Jag är ju helt ny på det här.
theworldofanneli.blogg.se

Jenny
2014-10-18 @ 15:38:58

De brukar finnas med på Groupon ibland :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

theworldofanneli

Min blogg, mitt liv, tankar, frågor, min operation, viktkamp, min yngre kärlek och vårt liv.

RSS 2.0